日期︰2018年2月10至16日清晨
地點︰銅鑼灣維多利亞公園2018年宵市場 281號攤檔

浸會大學國際學院年宵團隊 哮Teen犬

「Hello 大家好!我哋係今年香港浸會大學國際學院年宵團隊 "哮Teen犬",由今日開始陪住大家過新年!歡迎大家follow我哋個IG shop同Facebook page,我哋會同步update 我哋嘅資訊同動態,快d嚟支持我哋啦!」

「瞓教想要大大隻emoji攬枕?想要得意可愛嘅狗仔公仔氹下女朋友?想要番個護身符?想幫手機換番件特別d嘅「衫」?想要番個門掛鎮住阿媽唔好亂咁入自己間房?仲有想要今年最新最流行嘅LED波波球?我哋可以一次過滿足哂你所有願望!想睇現貨同埋同我哋傾下計,2月10-15號嚟維園年宵281號攤位就見到我哋㗎啦!有任何問題都歡迎inbox同留pm。」

Facebook:
https://www.facebook.com/Hkbucie-2018-%E7%B6%AD%E5%9C%92%E5%B9%B4%E5%AE%B5-%E5%93%AEteen%E7%8A%AC-186725692071352/

Instagram Shop:
hkbucie2018newyearfair
(Pre-sale已經開始!)